Utkast: Jag fick ...

Jag fick den här fina saken av WTF. TACK!


Reglerna på den här är följande;
Ni ska kopiera loggan och sen nominera 7 favoritbloggar som ni länkar till.


Jag ger min utmärkelse till de bloggar som jag kollar på varje dag, det finns fler men dessa missar jag sällan.

Whatthefuckdotcom rak och  uppkäftig helt enkelt en helskön blogg av en helskön person (hon måste vara det!).

Mumari  kanontjej på landet som berättar om sitt liv och tar fantastiska bilder (synd att hon bor 30 mil bort jag tror hon är en trevlig prick).

Olle hittar alltid glädjen i vardagen och förmedlar det på ett sätt så man måste skratta (inte åt utan med honom).

Carro min vän från verkligheten. Uppdaterar allt för sällan men är en vän som man aldrig har tråkigt med (varför envisas du med att bo så långt bort?)

Pernilla min ständige kompis från gymnasietiden som jag träffar sååå sällan. Skönt att vi kan läsa varandras blogg och veta nåt om vad den andre gör.

Sveriges snyggaste bonde kul kille med starka åsikter.

Alexandra när jag läser hennes blogg inser jag att jag sover mycket nuförtiden, jag önskar henne det samma. Härlig personlig blogg.

Kommentarer
Postat av: whatthe

Det ä ja, hahaha. Tack så mycket ;)

2008-08-26 @ 22:40:17
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: Alex

Tack :) Ja, sov på för sjutton! Det unnar jag dig

2008-08-27 @ 10:34:08
URL: http://alexandras-blogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0