trött, tröttare, kringelikrångel

Vissa tror (oftast de utan småbarn eller med så stora barn att de förträngt hur det var) att trötta barn går att trötta ut. Ingen kan ha mer fel än så... En trött unge som är ännu tröttare blir övertrött och dessa barn är mycket svåra att få att somna. Min kringelikrångel är övertrött just nu...hon tror dessutom att jag bara är och tar ut linserna nu och snart kommer tillbaka till sängen... Fast och andra sidan är jag rätt TRÖTT så jag ska nog gå och lägga mig i alla fall.

Kommentarer
Postat av: whatthefuck

Hahaha, barn är tokiga... min var övertrött OCH full med socker idag för han fick naturgodis... dumma jag trodde det var jätte nyttigt, såg sedan på påsen att det var mest socker, tjoho!!!! Han somna tillslut i leksakslådan, hahaha! Nattnatt! ;)

2008-08-10 @ 22:33:12
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: whatthefuck

Hahaha, barn är tokiga... min var övertrött OCH full med socker idag för han fick naturgodis... dumma jag trodde det var jätte nyttigt, såg sedan på påsen att det var mest socker, tjoho!!!! Han somna tillslut i leksakslådan, hahaha! Nattnatt! ;)

2008-08-10 @ 22:33:13
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: whatthefuck

Hahaha, barn är tokiga... min var övertrött OCH full med socker idag för han fick naturgodis... dumma jag trodde det var jätte nyttigt, såg sedan på påsen att det var mest socker, tjoho!!!! Han somna tillslut i leksakslådan, hahaha! Nattnatt! ;)

2008-08-10 @ 22:33:25
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0