Teknikens under

Jag är så sur! Jag har nu i alldeles för lång tid försökt få musik från en skiva in i min dator så att denna musik kan hamna på busens MP3-spelare. Jag kommer inte ihåg hur man gör! Det står att man ska dra de låtar man ska kopiera till en låtlista men det funkar inte! Nu får han ta med sig MP3-spelaren med bara gammla låtar tills hans fejkade datasnille till mamma kan konsultera något riktigt datasnille som kan hjälpa mig. Teknikens under är härligt ibland och vidrigt ibland.

Kakorna är förresten redan slut. Krångel tyckte inte de var goda...hon pillade ut smartisarna och gav resten till storebror. Fångade den sista på bild innan den försvann in i mitt gap

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0