prata med rätt person

Det blev lite tokigt på frisörsalongen i dag. Jag hade gått ifrån min gamla vana och ringde dit och beställde tid istället för att gå in och prata med "min" frisör. Jag beställde tid till mamma, busen och mig samtidigt av en annan tjej på salongen...hon missade att jag ville färga håret. Så nu får jag beställa en ny tid och bara färga det.

Marina skulle ju få göra som hon ville så hon klippte och klippte och klippte...ganska mycket kortare nu men jag blev nöjd. Vi får se hur det ser ut i morgon när jag gör i ordning det själv. Bäst av allt var när hon berättade att nu var jag riktigt mordern!!! Jag mordern? Vad är det som händer? Det visade sig att på frisörmässorna de varit på så ska det i höst bli inne med lockigt hår med mycket volym. Det var 20 år sen det var mordernt med lockigt sist. Bäst jag passar på för nästa gång jag blir mordern så är jag typ tant eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0