lugnet före stormen...

Jag och kringelikrångel är själva hemma i kväll. Hon tittar på tv och jag fick chansen att sitta här vid datorn och kolla in alla bloggar som jag inte hunnit läsa(inklusive min egen).

I går kväll hade vi sommarfest i byn och det var riktigt trevligt. Men det tog lite tid med förberedelser och efterarbete... Köra tre vändor med möbler och grill, bakat fikabröd till 30 personer och gjort en tipspromenad. I dag har jag varit och hämtat allt jag körde dit i går men blev av med en buse som skulle sova över hos kompisen. Vi har varit en vända till mamma med alla trädgårdsmöbler och i morgon blir det en vända till. Då ska vi bära bord och fixa grejor och listor till loppisen. Om ni har vägarna förbi på väg 51/52 så kommer ni att se två skylltar vid vägen om loppisen från och med i morgon. Förutsatt att jag kommer ihåg att ta med mig skruvdragare och spett förståss...borde nog skriva en komihåglapp om det förresten. Fick en anmälan till i dag om en som ville vara med på loppisen så det ser ljust ut.

Nu ska jag ringa en trevlig vän eller två!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0