kakor i ugnen...

Kringelikrångel ville absolut ha kakor i sin prinsessburk till mormor imorgon så jag tänkte det var enklare att baka än att åka till affären och köpa. Man behöver inte ta med sig de där trötta tjuriga ungarna och de behöver inte gnälla över allt de inte får... Det kommer att lukta gott i köket dessutom. Jag tog lite saker som var över sen krångels kalas i helgen. En äggvita, socker, kokos (det som fanns kvar i påsen), lite riven mandelmassa och lite smarties. Nu får vi se om de är ätbara...? Det visar sig... Återkommer med bild senare.

Kringelikrångel ska till mormor för jag och busen ska på helrenovering hos Marina i morgon. Marina är min frisör och jag lovade henne sist hon klippte mig att hon skulle få helt fria händer att göra precis vad hon vill den här gången. Det blir spännande och se vad hon har tänkt ut. Borde man ge en frisör fria händer? Men nu har jag lovat så det är bäst att jag håller det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0