jag har krafter kvar!

Har varit helt slut om dagarna efter jobb på dagis men i dag känns det bättre. Den största orsaken är naturligtvis att jag bara jobbat fyra timmar i går och i dag. Men stressen har lagt sig när man bott in sig lite på avdelningarna och jag har hunnit allt på min att göra lista för den här veckan. Det betyder att i morgon bitti är alla måsten redan gjorda. Så skönt!

Jag har hunnit visat upp min bil på skade verkstaden i morse. Den 9/9 ska den in på verkstaden och dom tänker behålla den åtta arbetsdagar...! Fattar de inte hur beroende jag är av min bil??! Mamma var tack och lov på strålande humör när vi var där efter verkstaden så hon lovade att jag fick låna hennes när jag blir billös.

Jag hann också till Hallsberg en snabbis (utan barn därav hastigheten). Där satte jag upp en lloppislapp på ica, hämtade ut hellokitty äggen som de lagt undan (kringelikrångels födelsedag snart) samt sprang upp till lrf-konsult för att hämta förra årets bokföring. Tänk vad fort det går att göra ärenden när man är själv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0