Jag är bitter men lycklig på samma gång

Om någon i min familj använder en trimmer (en sån till huvudet), om samma människa slarvar bort laddaren så att denna människa måste ta fram den gammla trimmern. HUR kan det vara mitt fel? Har ni sett mitt hår? Det är stort och krulligt, jag kan inte använda en trimmer...hur fan kan JAG slarva bort den?

Ja,  ja nog om detta, nu är det tyst och lugnt och jag kan kolla igenom mina favoritbloggar. Kollade just på länken som fanns i Whatthefucks kommentar. Vet ni hur lycklig jag blev?!!! Jag har fått en fin utmärkelse av henne. Jag vet inte ens vad denna briljanta bloggmänniska heter men det spelar liksom ingen roll, hennes blogg är toppen att läsa.

Nu kommer det till det svåra...jag ska ge en utmärkelse till mina favoritbloggar...måste kolla av hur många...kommer tillbaka om en stund...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0