i går var en konstig dag

Jag var och jobbade i fem timmar. Det gick bra förutom att vissa ungar har fått magsjuka under veckan. Jag och tanterna på avdelningen åt vitpeppar i förebyggande syfte. Undrar om det hjälper? Det kanske bara är en skröna... Jag är i alla fall glad att jag varit noga med att tvätta händerna den här veckan...Det är bevisat att det hjälper.

Innan jag åkte och jobbade så upptäckte vi att det regnade in i vårt hus! Jag och mannen klättrade upp på taket och kollade...vi behöver byta tak på hela gamla delen av huset det visste vi men nu blev det lite akut i vinkeln mellan de två taken. Jag ringde snickaren...han kom i går kväll... Japp hela taket måste bytas men han hade inte tid nu utan det får bli till våren. Han hade däremot vänligheten att beskriva noggrant hur vi skulle lösa vårt problem proffesoriskt till våren i denna skarv.

Så ser ni två stora kråkor på taket någon dag så skjut inte! Det är bara jag och mannen som lagar taket!

Solen skiner och det är fest i kväll!

Kommentarer
Postat av: whatthefuck

Hahaha, jag kan se det framför mej.. vi skulle byta taket på en liten utbyggnad här hemma men det slutade med att både jag och sambon höll frenetiskt i stegen och ropade på hjälp... hahaha! Jag är en sån fegis när det gäller höga höjder! Ha det bra idag ;)... (jag har ett till kryp ;) Förhoppningsvis roligare än Hopper!)

2008-08-09 @ 13:27:11
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: whatthefuck

Men fy vicken läbbig sak, hahaha!

2008-08-09 @ 14:09:54
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0