hur?

Jag och ungarna skulle cykla ner till Lidl för att köpa oss var sin glass. Det är ca 8 km fram och tillbaka men det tog två timmar. Först blev det en exta kurva på vägen dit...sen skulle de välja....sen skulle vi hitta en bänk och äta upp...sen blev kringelikrångel kissnödig...sen skulle vi cykla runt skogstorp...där fanns det först en klätterställning på skolgården...sen en på dagisgården...sen skulle vi cykla grusvägen hela vägen hem!  Därför tog det två timmar att göra något som normalt sett borde ha tagit en.

När vi kom hem så hittade kringelikrångel en överblommad maskros, eller önskeblomma som hon kallar dem. Hon blåste och önskade (jag önskar jag blir en prinsessa) ööhh jo men lycka till säger jag. Stackars barn hon har inte förstått att prinsessa är inte helt lätt att bli. Jag vill ju inte grusa hennes drömmar precis så jag väljer att hålla tyst och hoppas att det växer bort...

Kommentarer
Postat av: whatthefuck

Hahaha, dagens outfit för omorderna... det skulle vara nåt det! //Mitt barn har som tur är inte kommit upp i "fördröjnings åldern" ännu, hahaha... lycka till ;)

2008-08-07 @ 09:49:41
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: Alex

Min bonus lever i tron att hon kan bli prinsessa för hon ska gifta sig med en prins. Mmm, säger vi, men dom är ganska så få och inte helt lätta att träffa. Men det slås hon inte ner av.

2008-08-07 @ 17:34:16
URL: http://alexandras-blogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0