hittade en, snodde den, skyndade mig som #¤% därifrån

Jag har snott

Erkänner direkt, dom här frågorna har jag inte hittat på själv utan jag har helt sonika snott dom från ellis blogg...hon hade också snott dem...

Tio första
Första bästa kompis: Jenny, jag var fyra år och hon är fortfarande min vän
Första bil: En Golf 1:a av årsmodell 1979, jösses vilken rishög.
Första kärlek: Min kompis Magnus, vi var sex år och han var sååå snäll
Första husdjur: kanin, minns inte vem som var först. 
Första semester: Skulle sätta en slant på att det var till Sälen
Första jobb: Rensade morotsland i Stora Mellösa
Första köpta skiva: Madonna
Första riktiga kärlek:  En stackars datanörd som jag efter en lång tid tröttnade på
Första piercing: Har inte hänt än, thank god
Första konsert: Herreys 1984 i Brunnsparken

Nio
senaste
Senaste alkoholdrycken: Vitt vin från blå flaska och några fjortis blandningar på flaska
Senaste bilfärd: Hem från busens fotbollsträning i kväll
Senaste filmen du såg: Alvin och gänget (länge sedan nu)
Senaste ringda telefonsamtal: Lena i morse, sen har det bara ringt till mig
Senaste bubbelbadet: Jag har inget badkar, snälla någon ge mig ett nu!
Senaste spelade cd: busen spelade Ola
Senaste kyss: Häromdagen.
Senaste gången du grät: Några veckor sedan
Senaste måltiden: Mamma scans köttbullar med hemgjort mos

Åtta har du nånsin
Dejtat en av dina bästa kompisar: Japp! Jag gifte mig med honom också
Blivit raggad på av bra kompis flickvän/pojkvän: Nja inte vad jag kan komma på.
Blivit kär vid första ögonkastet: nej
Fastnat med blicken i någons urringning: Pinsamt men ja. Vem vill inte ha mer kurvor på rätt ställen.
Fått ditt hjärta krossat: Jajemän
Haft ett one night stand: nej
Sagt att du älskar någon utan att mena det: jag är rädd för det
Busringt till någon: det är jag för feg för

Sju saker du har på dig just nu
1. Svarta jeans
2. Rosa Strumpor med snobben
3. Turkos top
4. Grå ziptröja
5. Rosa bh
6. två guldringar
7. lila hårtoffs

Sex saker du gjort idag
1. Skjussat busen
2. handlat
3. städat
4. pratat i telefon
5. tvättat
6. Bloggat

Fem favoritsaker utan rangordning
1. Min nya kamera
2. Min bil
3. Mina barn 
4. Mitt hem 
5. Mina blommor

Fyra
personer du kan berätta allt för
Ja det har jag.

Tre val
Blått eller rött? blått
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? Choklad!

Två saker att göra innan du dör
1. klara av skolan
2.  Vara nöjd med livet

En sak du ångrar: 
Jag försöker att inte ångra saker. Att man gjort ett felaktigt val behöver inte betyda att man inte når det planerade målet. Det betyder bara att vägen dit blev lite annorlunda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0