hittade en lista och snodde den

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?

Jag borde ha sovit längre...

2. Hur mycket kontanter har du på dig?

Måste kolla...108 kr


3. Vilket ord rimmar på "test"?

Fest!

4. Favoritplanet?

Jorden

5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?

Grannen Elisabeth


6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil?

Jag gillar min signal för den är lite ovanlig, Let the party started med Pink

7. Vad har du på dig på överkroppen just nu?

Min turkosa sköldiströja.

8. Sätter du etiketter på dig själv?

Jajjemen. Positiv chokladälskande naturnörd.

9. Vad är det för märke på skorna du har på dig?

Vem har skor vid datorn? Jag hade mina vita och svarta puma när jag var på vift tidigare.

10. Ett ljust eller mörkt rum?

Ljus om vi pratar inredning, mörkt om vi pratar om när jag ska sova om natten.

11. Vad gjorde du vid midnatt?

Försökte sova

12. Vad står det i ditt senast mottagna SMS?

Han är med pappa

13. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
I Örebro ett par mil bort tror jag?

14. Vilket uttryck använder du mest?

Ingen aning, lyssnar sällan på mig själv.

15. Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
Till kringelikrångel

16. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?

Snoddas

17. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?

Inga så klart!

18. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?

Vi har en gammal engångskamera som inte är framkallad.

19. Vilken ålder har varit bäst hittills?

Alla åldrar har sin tjusning. Men jag säger 33.

20. Din värsta fiende?

tiden

21. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?

En älvvärld från resturangen på M

22. Vad var det senaste du sa till någon?

Sov gott till busen vid halv nio.

23. En miljon dollar eller förmågan att flyga?

Pengar tack!

24. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?

Jag gillar alltid mina barn lite extra mycket!

25. Senaste låten du lyssnade på?

Kringelikrångel lyssnade på Aqua i bilen.

Kommentarer
Postat av: Marie

Haha, "vi" passerade fyrhjulingsstadiet för ett par år sedan, den skull jäklar anamma användas till allt! Nu står den ensam och ledsen....



...en get är ju faktiskt det minsta jag kan begära nu ;o)





Pengar eller kunna flyga...svårt val... ;o)

Kram på dig!

2008-08-14 @ 23:00:45
URL: http://mumari.se
Postat av: whatthefuck

pterophorus pentadactyla.... det skulle jag aldrig kunna skriva om man inte kunde "kopiera" Hahaha! Jag snor listan om det är ok, den var ju skoj! Nattnatt! ;)

2008-08-15 @ 00:11:02
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0