god morgon

Läste just att mumari hade klarblå himmel...det har inte jag, den är grå, grå och lite GRÅ! Närkeslätten ser ingen väderförbättring och jag lider med bönderna som den bonnunge jag är. Hela, halva skörden regnar bort och så fort som det är en lucka i molntäcket så åker de ut och fastnar(!) med tröskorna på gärdet. Djupa hjulspår på gärdena där tröskorna åkt. Snälla vädergudarna ge Närke en chans! Vi har fått vår dos av regn nu, vi behöver solsken!!!

Nu ska jag gå och väcka busen och åka och jobba.

Kommentarer
Postat av: whatthefuck

Här lyser också solen ;) ... men jag är ju förståss inte så långt ifrån Mumari, hahaha. Hoppas ni också får lite solsken idag :) Ha det bra! och en sen godmorgon!

2008-08-22 @ 09:23:28
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0