Ge mig nu!

Jag är sjukt chokladsugen! Alla som känner mig vet att jag älskar choklad. Jag har dragit ner på min chokladkonsumtion med många procent men suget finns ändå där vissa stunder. Jag bestämde mig att stödja mannen när han försökte lägga om sina vanor och gå ner i vikt. Han gick ner i vikt men har nu gått upp allt igen. Jag har gått ner 4 kg sedan nyår och det enda som jag gjort är att (nästan) sluta äta choklad. Undrar hur mycket pengar jag har sparat på all choklad jag inte köpt under 2008? Fast just nu skulle jag kunna betala ganska mycket för en god chokladkaka...

Kommentarer
Postat av: whatthefuck

Hahaha, jag har väntat på en tryckvakt till hydrofonen i fem år... jag får springa och sätta i en skarvsladd som går genom fönstret ner i källaren när trycket tar slut i kranen... en gnutta besvärligt när man ska duscha måste jag påstå... hahaha!



Hur kan du leva utan chokla.... det gå ju inte! ;)

2008-08-20 @ 22:27:37
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0