finna optimisten i mig

Jag är känd för att vara en optimistisk person som ser möjligheterna. Nu har det varit lite svårt en period. Kanske är det gråstarr kanske inte...kanske bara den vanliga närsyntheten
Jag gör ett försök:
Jag städade hela huset själv = vilken tur att jag har ett hem
Jag tog hand om all disk efter 4 personer = vilken tur att alla fick äta sig mätta
Jag gick ner till soptunnan trots att andra familjemedlemmar passerat påsarna = vilken tur att någon tar hand om våra sopor och hämtar dem var 14 dag.

Så där jag det gick ju ganska bra.
Nu ringde busen och sa att fikat är klart hos svärmor. Någon hörde mina tankar och ville bjuda mig på fika. Tack för det televerket!

Kommentarer
Postat av: whatthefuck

Det är bra, man Ska vara optimistisk! Ha det bra i natt! ;)

2008-08-02 @ 23:31:52
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: Pernilla Lundberg

Jag läste i din blogg att ni ska ha loppis. När och var är detta?

2008-08-03 @ 20:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0