det regnar

Varför är det så tråkigt väder? Jag borde ta hand om trädgården men jag vill inte! Det är mycket roligare när solen skiner... Till tippen ska jag iallafall, då blir altanen lite tommare och det går lättare att städa den. Sen ska vi förbi en kompis på hemvägen och hälsa på. Det ser jag fram emot, hon är en trevlig prick.

När vi kommer hem är det bara att fortsätta städa detta hem som aldrig blir färdigstädat...jag borde städa alla skåp och lådor i huset så att jag kan få undan lite mer grejor...det skulle göra det mer lättstädat och snyggare. Jag har insett att jag aldrig kommer att få hjälp att riva vårt skjul och få ett isolerat förråd så nu är det jag som invaderar mammas vind med prylar som jag inte får plats med i vårt lilla hus!

Nu ska jag ut och sätta på släpkärran och lasta sopor! Ha en fin dag i det hemska höstvädret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0