datanördig i dag

Jag kör två datorer samtidigt, är man datanördig då? Skämt och sido så håller jag på att kopiera över alla bilder från mannens dator till vår stationära. Detta genom att använda mitt aldeles för lilla USB-minne. Lite jobbigt men nu har jag alla bilder på ett ställe och kan göra i ordning en beställning för att få pappersbilder att sätta i album. Nu ska jag kolla över virus program i mannens dator och lägga in virusprogrammet i busens dator som varit på extrem tömmning. Den är totalrensad så nu går den betydligt bättre men han får inte surfa på den förrens jag fixat virusprogrammet. Nu till problemet...var fan ligger det? Bäst jag äter frukost innan jag försöker. Jag funkar bättre med mat i magen. Önska mig lycka till med alla tre datorer, det kan jag behöva...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0