barnen sover!

Barnen slocknade kl.20.30 så det betyder att jag får titta på tv i lugn och ro. Så skönt! Det är det bästa med att sommarlovet för ungarna börjar ta slut. Busen ska till fritids i morgon bitti så han få in rutinerna och skolstarten går bättre. Så oavsett om jag får jobb eller inte i morgon så har rektorn lovat att busen får går veckan innan skolan så att terminstarten går så smärtfritt som möjligt. Det hjälpte en del förra året så rektorn var inte svårövertalad.

Nu ska jag gå och tända ljus och lägga mig framför tvn. Det var inte en dag för tidigt.

Kommentarer
Postat av: whatthefuck

Attans j#¤¤%, hahahah... jaja.. jag skaaaa... imorgon ;) (frågan är då om jag KAN spara... jag är urusel på det) // Det som jag tycker är bäst med att barnen äntligen börjar skolan är att man kanske kan sitta vid datorn i 5 minuter utan att få en massa "reklam" kommentarer hela tiden...(från en massa modebloggare i skolåldern) hur i #¤%%¤ kan dom tro att Jag kan hjälpa dom välja solglasögon, jag fattar inte! ;) Hahaha! Nattnatt! och jag Ska överväga att sluta... jag behöver ju faktiskt en ny dator, hmmmm! ;) ha det bra framför tvn, glöm inte släcka ljusen, Nattnatt.

2008-08-11 @ 21:30:54
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0