Äntligen lungt!

Jag tog mig i kragen och städade i dag. Fast jag hann som vanligt inte klart men det värsta är röjt. Jag har börjat städa altanen också så i morgon när jag skjussat busen till skolan blir det soptippen. Sen en sväng förbi mammas vind med badkrokodilen och annat sommarskoj. Nu ska altanen vara fin till helgen när det är kalas.

Mannen trimmade härom dan i backen upp till oss och skulle fortsätta idag(!!!). Han började köra med sin röjsåg för fullt sen blev det tyst... Han vred till med den tunga röjsågen med sin något(?) otränade kropp...pang! ryggskott! Så blev det med den trimmningen... Men det var en fin tanke. Sjukskrivning vet han inte vad det är så nu sitter han i en guppande långtradare på väg mot Uddevalla. Lite synd om honnom är det tycker jag, fast det var synd att han inte hann längre i vår djungel innan kroppen sa ifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0