Välkommen till min nya blogg!

Kul att just du hittade hit!

Jag har funderat länge på att börja blogga men inte tagit mig i kragen förens nu. Nu kan jag förgylla mitt liv med ännu en hobby. Tiden brukar vanligt vis inte räcka till men en liten stund vid datorn ska jag nog kunna kosta på mig. Barnen brukar ju somna rätt tidigt och nu har jag ju ännu en orsak att skjuta upp pluggandet. Jag är ju ialla fall inte särskilt effektiv på kvällarna. Det går inte att få in saker i min hjärna när jag är trött. Jag pluggar helre klockan sex på morgonen... Ja ja någon måste ju vara morgonmänniska annars stannar Sverige!

Nu laddar jag för morgondagen... Måste städa hela huset, handla, slå in paket och baka pepparkakor som jag lovade i nått svagt ögonblick. Allt för att sonen fyller på söndag. Men vad gör man inte för sina barn... Jag skulle kunna göra en hel del. Men vänta förresten jag gör ju redan en hel del. Oops! Nähä nu är det dags att lägga det stora barnet och ringa mannen. Sen får jag lov att somna i soffan framför en bra film som vanligt. Det finns en och annan nackdel med att vara morgonmänniska. Jag har sett många halva filmer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0