julklapparna är fixade!

Nu är jag klar! Vet ni vad skönt det känns... Visserligen är de inte inslagna men det gör inget för de är valda, betalda och hemburna och det är det allra viktigaste. Det bästa av allt är att jag inte behöver fixa det nästa helg när ca en miljon människor kommer att vallfärda till Marieberg. I dag var det mest medelålders och pensionärer ute och handlade julklappar. Det är helt okay för de har inga barn som springer omkring och gnäller när föräldrarna drar med dem in i ännu en affär och de har lite lugnare tempo så man kan lätt springa förbi när man vill hinna med ett inköp till. Inga barnvagnar eller skrymmande kundvagnar i närheten. Ja vad kan man säga annat än att dagen har varit toppen! Dessutom var det ganska gott fika i halvtid och vi fick sitta på höga stolar så att man kunde dingla med benen. Det är inte alla som får göra det!... Nu kan jag lägga det där med julklapparna bakom mig och konsentrera mig på de återstående stressmomenten. De tre rapporterna som ska vara inlämnade på måndag som inte är klara...(hjälp!) Det får bli lördagens problem. Julkorten som ska tillverkas, skrivas och hinna skickas. De får bli söndagens problem! Å så var det mamma... henne hinner jag med i morgon eftermiddag. Jaha då vet jag vad jag ska göra i helgen då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0