Jag blir tokig!

Det är en person som driver mig till vansinne i min närhet! Jag själv! Undra hur glömsk man kan vara innan man klassas som dement?? Jag bara undrar... Jag letar ständigt efter mina nycklar, vantar, plånbok och mig själv. I går packade jag våra ryggsäckar för att jag inte skulle vimsa runt här hemma på måndagsmorgonen som vanligt. Då ringer en kurskompis och vill att jag ska ändra några saker på vårat gemensamma arbete. Jag tar fram mappen med mina tre rapporter, shema, intyg från VFUn och utskrift från de två artiklarna som vi ska ta med i dag. Jag börjar att ändra men ber att få ringa upp när vi ätit middag. Glömmer först bort att ringa men kommer på det efter en timme och ringer upp och gör de slutliga ändringarna. Går till datorn och fixar det och skriver ut det. Nu kommer problemet... Var är mappen med alla viktiga papper??? Jag letar, mannen letar, sonen letar... Den är försvunnen och jag minns inte var jag har lagt den! Jag gav upp och tänkte att om jag sover så kommer jag säkert på var den är... Nej det funkade inte. Nu ska jag äta sen kanske jag kommer på var den är... Man kan ju alltid hoppas. Men var la jag plånboken igår? Hjälp!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0