Inte mer julmat!

Jag tyckte inte det var gott med julmat igår. I dag smakade det ännu värre. Fast det var förstås skönt att slippa laga mat och gå till svärmor och käka rester till middag. Nästa år är det min tur att hålla i julfirandet. Hur ska jag stå ut med att äta julmatsrester då... jag bara undrar. Jag kanske ska göra ett alternativjulbord med spännande köttbullar med smakrika kryddor och annat kul. Stackars mamma och svärmor då kommer jag inte att bli poppis. Det ska vara som det alltid har varit annars är det inte bra. Synd att min man gillar julmat annars kanske jag hade överaskat tanterna till julen 2008. Men det är värt att tänka på, jag kan ju göra både traditionella och nya recept. Hmm... så får det nog bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0