Gräsänka igen

Nu har han åkt igen mannen men i kväll tog han med sig sonen så det är bara jag och dottern hemma i kväll. Och i morgon och i morgon kväll. Sen kommer de hem och sover och sen sticker de till Göteborg på lördag kväll igen. Det är som vanligt med andra ord minus ett barn som bara brukar följa med på loven. Det är tur att man vänjer sig vid att ha en man som kommer och går lite då och då. Man får vara glad att han inte ligger ute på jobb hela veckorna. Han kommer ju hem varannan dag och sover, duschar, äter och åker igen. Men jag är glad för i morgon får jag sovmorgon...(hoppas jag) sen ska vi till veterinären med Sven så det inte kliar i hans öron mer. Och så ska jag och dottern hälsa på en kompis och få lunch där så jag behöver inte laga mat heller. När vi kommer hem ska vi gå till skogen och hugga en julgran. Det blir en toppendag imorgon! Hoppas vi hinner koka knäck... Det vore så himla gott!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0