Det blir sällan som man tänkt sig

I morse åkte jag och kompisen till Vingåker som vi planerat. Jag har ju fått pengar av mamma i julklapp så jag viste att jag skulle ha råd att köpa tröjan som jag tittat på förra veckan. Där var den! Den var fortfarande fin...och jag provade...den var mjuk och skön... Sen gjorde jag misstaget att titta i spegeln.....suck! Jag såg ut som en medelålders golfkärring! Jag vill varken bli medelålders eller golfare så jag la tillbaka den. Men jag hittade en trevlig top som jag köpte istället. Jag har ju bara fulla garderoben med toppar förut så där passade den in.

I bland måste man inse att man är en tjej i jeans och tröja. Allt annat ser konstigt ut! Fast när det är fest (händer ganska sällan) då brukar jag slå till med klänning! Alltid chockar det nån. Ibland är jag den som är chockad men det får man också stå ut med.

                  image1
Äpplegrön var en nyhet i allafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0